
Tananyagfejlesztés nemzetközi összefogásban az Erasmus+ támogatásával
A program címe: RIDE – Robotics for the Inclusive Development of Atypical and Typical Children (2019-1-HU01-KA201-061275)
A program egy olyan modulháló kifejlesztését és tesztelését tűzte ki célul, amely a robotika segítségével támogatja a 8-14 éves korosztály inkluzív csoportokban történő fejlesztését.
A program együttműködő partnerei:
Koordinátor:
Abacusan Stúdió (Magyarország)
Fejlesztésben együttműködők:
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (Magyarország)
Libera Universita di Bolzano – UNIBZ (Olaszország)
Interonline Cooperacion 2001 (Spanyolország)
Tesztelésben közreműködők:
Rákospalotai Meixner Általános Iskola és AMI (Magyarország)
Istituto Comprensivo di scuola primaria e secondaria di I grado Johannes Amos Comenius (Olaszország)
Scoala Gimnaziala Speciala SF NICOLAE (Románia)
Az együttműködés során valamennyi partner a saját tudásával, tapasztalatával járul hozzá a projekt sikeréhez.
Az egyetemek (ELTE és UNIBZ) a tananyagfejlesztéshez, az egyes fejlesztési területekhez kapcsolódó tudományos hátteret, a tananyagok tesztelésének tudományosan megalapozott módszertanát biztosítják. A robotika oktatással és tananyagfejlesztéssel foglalkozó cégek (Abacusan és Interonline) az ArTeC robotikában rejlő széles lehetőségek ismeretével, termékfejlesztési és projektmenedzsment tapasztalatukkal, pedagógus képzési gyakorlatukkal járulnak hozzá a projekt sikeréhez.
Iskolánk a kidolgozott tananyagok tesztelésében vállal szerepet.
A RIDE projekt kapcsán elindítottuk a szakkörünket. Szeptemberben a japán ArTec eszközökkel ismerkedtünk, építettünk.
A RIDE projekt keretében szakköröseink az öt kenyér történetét kezdték el feldolgozni Artec eszközökkel
#artec #robotics #RideProjekt #Erasmus+