2019. március 20.
2. osztály, Róna Katalin
Zöngés, zöngétlen hangok differenciálása.
Szóbeli kifejezőkészség fejlesztése; kommunikációs készség fejlesztése, a képzelet fejlesztése, a vizuális és auditív emlékezet fejlesztése, irányított gondolkodási képesség fejlesztése, asszociációs képesség fejlesztése.
2018. november 21.
1. osztály, Szilvásiné Turzó Ágnes
Mi, hol van ?
Az összes betű ismerete, magánhangzók, mássalhangzók, egyjegyű, kétjegyű, háromjegyű, rövid hosszú hangok/betűk megkülönböztetése, a mássalhangzók képzésének ismerete.
2. osztály, Róna Katalin
Kutya-macska barátság c. mese feldolgozása
Szóbeli kifejezőkészség fejlesztése
3. osztály, Mezősiné Barabás Orsolya
Történetalkotás képtörténet segítségével
A tanulók szókincsének bővítése, kifejezőkészségük fejlesztése szóban és írásban, együttműködés, kooperációs készség fejlesztése.
4. osztály, fejlesztő csoport, Asbóthné Kriston Viktória logopédus
jelzős szerkezetek gyakorlása, történetszintézis alkotása szóban és írásban
Beszédfejlesztés mondat és szövegszinten. A szókincs bővítése, a szótalálási készség és a beszédfluencia fejlesztése.
3. osztály, 3 fő fejlesztés, Kelemen Ildikó
Ellentétes jelentésű melléknevek, jelzős szerkezetek gyakorlása, mondatalkotás, mondatszintézis, szövegalkotás
Ellentétes jelentésű melléknevek, jelzős szerkezetek, állandósult szókapcsolatok, mondatalkotás, mondatszintézis, mert/de kötőszavak használatának gyakorlása, kép-mondat egyeztetés, képszintézis, szövegalkotás gyakorlása, szókincsbővítés, figyelem-, emlékezet-, logikus gondolkodás fejlesztése,
4. osztály, Ungár Ágnes
Márton napi történet összeállítása
Szóbeli és írásbeli kifejezőkészség fejlesztése, szövegtagolás és vázlatírás megsegítése
4. osztály, Ungár Ágnes
A melléknév gyakorlása
Szóbeli kifejezőkészség fejlesztése a tulajdonságot jelentő szavak felhasználásával, szókincsbővítéssel, mondatatalkotással.
5. osztály, Szilágyi Éva
A zöngésség szerinti részleges hasonulás törvénye, gyakorlás, konszolidálás
A zöngésség szerinti részleges hasonulás felismerése és gyakorlása írásban és szóban; szóbeli és írásbeli kifejezőkészség fejlesztése, beszédpercepció fejlesztése, helyesírás tudatosságának fejlesztése, szókincsbővítés
5. osztály, Molnár Rita
Mássalhangzó-törvények gyakorlása (Részleges hasonulás és írásban jelölt teljes hasonulás)
A tanult mássalhangzó-törvények fogalmainak rendszerezése, felismerésük adott mondatokban
A szóbeli és írásbeli kifejezőkészség fejlesztése
Ungár Ágnes tanító, intézményvezető
Asbóthné Kriston Viktória gyógypedagógus
régebbi szakmai napok anyagai a csatolmányokban